×
ورود به سایت
Future workplace
ورود به مبارزات انتخاباتی کسب و کار !
مرا به خاطر بسپار
ورود به سایت
دریافت رمز عبور
Toggle navigation
.
Home
حمل و نقل Transport
تعمیر و نگهداری
سازه و بدنه
کارشناس بدنه و رنگ
جوش پلاستیک قطعات خودرو
شیشه و متعلقات
سیستم برق
سیستم تعلیق و فرمان
رینگ و لاستیک
سیستم های امنیتی
تودوزی
سرویس های دوره ای خودرو
موتور اتومبیل
سیستم ترمز
خانگی/ پزشکی/ دیجیتال
استخدام
استخدام خانم منشی
دانش حمل و نقل
سازه و بدنه
تعمیر و نگهداری
محصولات و خدمات
ایمنی در حمل و نقل
عمومی General
لغات تخصصی صنعت حمل و نقل
مقالات، اجزای وسایل نقلیه
مرزهای فناوری
صنايع و مديريت
ساخت و توليد
سيستم محركه
تبديل انرژي
مكاترونيك
هوا و فضا
حرارت و سيالات
سوخت های جایگزین
مهندسی مکانیک
مقالات، طراحی کاربردی
نانو تكنولوژي & امکانات جدید
مهندسي پزشكي (بيومكانيك)
اتوماسيون صنعتي
طراحي جامدات
طراحي سيستمهاي تعليق، ترمز، فرمان
طراحی کاربردی
تماس با ما
MrDavoodBayat Senior Level Auto Body Repair Technician
صافکاری و کارشناسی استاد بیات
982165527830 989123053151 98300000300000
www.DavoodBayat.iR www.MrDavoodBayat.iR www.MasterBayat.iR www.AutoBody.iR www.AutoAddress.iR
iran, Tehran gharb, Andisheh1, Shaghayegh 13 Th St
ورود
ثبت نام
نظرات خودرو کیا نیرو Kia Niro
کیا نیرو از این جهت اهمیت دارد که زیربنا و ساختار آن از ابتدا بهعنوان یک خودروی هیبریدی طراحی شده و با خودروهای بنزینی دیگر که در نسخه هیبریدی هم ارائه میشوند، تفاوت دارد. این مسیری است که تویوتا با پریوس پیموده و اکنون دیگران نیز در حال ورود به آن میباشند.
پلتفرم اختصاصی این مدل ساب کامپکت، ویژه خودروهای سازگار با محیط زیست کیا و هیوندای توسعه یافته که در هیوندای ایونیک نیز به کار میرود. این پلتفرم به آسانی برای خودروهای تمام الکتریکی، هیبریدی و پلاگین قابل تعمیم است. ضریب آئرودینامیکی این خودرو تنها 0.29 است که برای یک خودروی کراساوور کمنظیر است.
قدرت بخش مدل نیرو، یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر با تزریق مستقیم سوخت GDI است که 103 اسب بخار قدرت تولید میکند. این موتور در کنار یک موتور الکتریکی 43 اسبی، درمجموع خروجی 146 اسب بخار و 364 نیوتنمتر را برای پیشرانه به همراه میآورد.
قدرت پیشرانه از طریق گیربکس شش سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه DCT به چرخهای جلو منتقل میشود. باتریهای 1.56 کیلووات ساعتی نیز از نوع لیتیوم یون پلیمر سبک بوده و در زیر صندلیهای عقب جاسازی شدهاند.
کیا نیرو با استفاده گسترده از آلومینیوم در قسمتهای درب موتور و درب عقب و عناصر سیستم تعلیق و حتی کالیپرهای ترمز، توانسته در وزن صرفهجویی مناسبی را رقم بزند. حتی باتری 12 ولت سنتی خودرو نیز حذف شده و وظیفه آن به باتریهای ولتاژ بالای لیتیوم یون پلیمر خودرو سپرده شده است. به گفته کیا، در این خودرو روی راحتی، فضای جادار و آرامش کابین توجه زیادی شده است. در قسمتهای مختلف اتاق و ستونها و کف خودرو از عایقهای چندلایهای استفاده شده که میزان ورود صدا به کابین را به نحو چشمگیری کاهش میدهند.
همچنین در این خودرو از سیستمهای کمکراننده و فناوریهای پیشرفتهای نظیر تشخیص نقاط کور، سیستم هشدار خروج از خط جاده، هشدار ترافیک از پشت، سیستم رانندگی خودکار، راهنمای سرازیری برای بازیافت انرژی و امکاناتی نظیر سیستم سرگرمی سازگار با آندروید اتو و اپل کارپلی همراه با نمایشگر لمسی 7 اینچی و دسترسی به شبکههای مخابراتی و ماهوارهای بهره گرفته شده است.
بازدید
917
ارسال توسط
مدیریت
انقضا
1395/09/25
نظرات
خودرو
نیرو
Niro
نظرات و پیام ها
ارسال نظر و پیام
ورود
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.
Media ads-REPAIR
نماد اعتماد
Top